پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۰

نصری: آرسنال در بوداپست تنبیه شد

 نصری: آرسنال در بوداپست تنبیه شد
هافبک سابق آرسنال، با انتقاد شدید از عملکرد تیم داوری فینال لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که داور مسابقه در نیمه دوم، توپچی‌ها را به خاطر نوع مدیریت بازی‌شان در دقایق ابتدایی تنبیه کرده است.