عضو شورای شهر تهران با کنایه به حکمرانی نمایشی شهرداری گفت: ای کاش تکهایی از آسفالتی که برای نمایش تا سئول کشیدهاند، به همین چند صد متر محدوده مولوی اختصاص میدادند تا کسبه ناراضی نباشند. متأسفانه امروز این پیمانکاران هستند که پروژههای شهرداری را تعریف میکنند، نه شورای شهر، و نتیجه این روند نارضایتی مردم است.