آمریکا چه همدست رژیم صهیونیستی باشد چه نباشد، به عنوان طرف آتشبس مسئولیتش برای ما محرز است
سخنگوی وزار امور خارجه گفت: هر اتفاقی بیفتد چه آمریکا عامل نقض آتشبس باشد و یا به واسطه رژیم صهیونیستی در لبنان یا همدستی با آمریکا در منطقه، مسئولیتش برای آمریکا محرز است و مسئولیت تشدید تنش با آمریکا خواهد بود.