انسجام کارگران و بازنشستگان باعث کاهش مشکلات میشود
دریابیگی گفت: انسجام جامعه کارگری و بازنشستگان که نیمی از جمعیت کشورند، باحضور در کانونهای تصمیم گیری، میتواند در کاهش معضلات این قشر کارساز و در تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت مفید باشد.