وقوع حادثه رانندگی برای نماینده مجلس / مساعد بودن حال عمومی وی و ترخیص شدن از بیمارستان
دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: نادرقلی ابراهیمی که شب گذشته چهارشنبه 6 خرداد ماه بر اثر حادثه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، ترخیص شد.