با سرمایهگذاری ۱۶۵۰ میلیاردی، شبکه ارتباطی استان وارد عصر فیبر نوری شد
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: طی یکسال گذشته بیش از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در حوزه مخابرات و همراه اول در استان سرمایهگذاری شده و این روند با هدف ارتقای کیفیت خدمات، افزایش پایداری شبکه و توسعه اشتغال در سالهای آینده با قدرت ادامه خواهد یافت.