دستور رئیسجمهور برای انحلال شرکتهای واسطهای با گذشت یک ماه همچنان در هزارتوی بروکراسی مسکوت مانده است. مجتبی آقابراری، نماینده کارکنان شرکتی، با انتقاد از سنگاندازی دلالان در بدنه اجرایی، تأکید کرد که ثروتهای بادآورده، این شرکتها را به مافیایی قدرتمند بدل کرده است.