پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بجنورد و شیروان خراسان شمالی به محدوده ناسالم قرار گرفتند

 بجنورد و شیروان خراسان شمالی به محدوده ناسالم قرار گرفتند
معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای بجنورد و شیروان خبر داد و گفت: شاخص کیفیت هوا در این دو شهر به محدوده ناسالم رسیده است.