روزانه ۳۰ تا ۴۰ پیام مردمی درباره سگهای ولگرد ثبت میشود
با شروع فصل زمستان و احتمال افزایش حضور سگهای ولگرد در تهران، رئیس اداره کنترل حیوانات مضر شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از استمرار و تشدید عملیات جمعآوری سگهای ولگرد توسط ۱۵ اکیپ فعال در مناطق ۲۲گانه پایتخت خبر داد.