پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۰۱

دستگاه‌ها باید پاسخ‌گو باشند که چرا در حوادث دیماه غافلگیر شدند؟/ نباید می‌گذاشتیم یک عده بی‌گناه کشته شوند

 دستگاه‌ها باید پاسخ‌گو باشند که چرا در حوادث دیماه غافلگیر شدند؟/ نباید می‌گذاشتیم یک عده بی‌گناه کشته شوند
یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به آسیب‌شناسی حوادث دیماه گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید پاسخ‌گو باشند که چرا غافلگیر شدند؟ نباید غافلگیر می‌شدند. ما اگر این قصه را زودتر می‌فهمیدیم، سر شبکه‌ها را باید زودتر می‌زدیم تا مردم عادی را به خیابان‌ها نکشانند که یک عده بی‌گناه کشته شوند.