در اولین ساعات از دومین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان؛ ابتدا خبر شهادت حضرت آیتالله امام خامنهای منتشر شد و پس از آن خبرهایی از شهادت برخی فرماندهان و سرداران نظامی کشور انتشار یافت. در ادامه موشکها و پهبادهای جمهوری اسلامی ایران بودند که آرامش را از نظامیان آمریکایی و صهیونیستی سلب کرده و مدام پایگاههای دشمن را نشانه میرفتند.