رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قم به وقوع چندین حادثه گازگرفتگی در این استان اشاره کرده و گفت: در بازه زمانی یک 33 مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (CO) در نقاط مختلف این استان اتفاق افتاد و 7 نفر را راهی بیمارستان کرد.