با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقای سلامت روان و پایداری نیروی انسانی، تفاهمنامه همکاری میان «اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی» و «منطقه ویژه اقتصادی لامرد» منعقد شد که به امضای سید امیر برهانی نائینی(مدیرعامل منطقه ویژه) و معصومه کاظم زاده(رئیس بهزیستی لامرد) رسید.