پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

باید به جای بنزین، خودروی برقی وارد کنیم/ از مهر ماه کسری بنزین و گاز مضاعف می‌شود/ با مجازی کردن دانش‌آموزان می توان تا حدی بحران سوخت را مدیریت کرد

 باید به جای بنزین، خودروی برقی وارد کنیم/ از مهر ماه کسری بنزین و گاز مضاعف می‌شود/ با مجازی کردن دانش‌آموزان می توان تا حدی بحران سوخت را مدیریت کرد
رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: ما اکنون ۱۲۰ میلیون لیتر مصرف داریم و برآورد می‌شود از تیر ماه مصرف به ۱۳۰ میلیون لیتر برسد یعنی به میزان تولید، مصرف هم داریم.