راهاندازی مرکز بیخطرسازی و دفن پسماندهای پزشکی در اهواز
معاون دادستان مرکز استان خوزستان از راهاندازی مرکز ویژه بیخطرسازی و دفن پسماندهای پزشکی در اهواز خبر داد و تأکید کرد که تمامی مراکز پزشکی کوچک ملزم به همکاری با این مرکز هستند و در صورت تخلف با آنها برخورد قانونی خواهد شد.