شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: به اطلاع مشترکین محترم شهرستان بندرعباس میرساند آب شرب این شهرستان به دلیل انجام عملیات تعمیرات خط انتقال، در برخی مناطق به مدت 12 ساعت و در برخی مناطق دیگر به مدت 24 ساعت در روز سهشنبه 12 خرداد ماه قطع خواهد شد.