پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

نشت گاز آمونیاک در کارخانه‌ای در بزرگراه بعثت

 نشت گاز آمونیاک در کارخانه‌ای در بزرگراه بعثت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نشت گاز آمونیاک در یک کارخانه واقع در بزرگراه بعثت خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز رخ داد که با حضور سریع نیروهای عملیاتی و گروه‌های تخصصی هزمت، محل ایمن‌سازی شد.