سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه هفته آینده ۵۱ دستگاه اتوبوس بی.آر.تی جدید وارد خطوط می شوند، گفت: این اتوبوس ها امروز وارد تهران شدند و این اقدام در محاصره دریایی و اقتصادی انجام شد تا شهرداری باز هم نشان دهد که ادعای محاصره دقیق نیست و برای آن هم راه حل وجود دارد.