رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع حوادث گازگرفتگی در استان اشاره کرده و گفت: در بازه زمانی چند روز اخیر 31 نفر در این استان بر اثر گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن دچار حادثه شدند.