عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه داروخانهها برای وصول چکها، خانه و طلا میفروشند و چرخه معیوب بیمهها، تولید و تأمین دارو را زمینگیر کرده است، گفت: در جلسه اخیر مجلس، وزیر بهداشت و مجلس بر افزایش بودجه بیمهها تأکید دارند تا افزایش قیمت دارو از جیب مردم پرداخت نشود، اما در شرایط فعلی فشار اصلی همچنان بر دوش بخش خصوصی است؛ تداوم این وضعیت کیفیت ارائه خدمات درمانی را کاهش میدهد و در نهایت میتواند به تعطیلی بسیاری از مراکز خصوصی حوزه سلامت منجر شود.