پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۴

انهدام باند گوشی‌قاپی در شمال تهران؛ متهمان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند

 انهدام باند گوشی‌قاپی در شمال تهران؛ متهمان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای یک باند دو نفره گوشی‌قاپی در شمال تهران خبر داد و گفت: این متهمان که با استفاده از موتورسیکلت‌های پلاک‌مخدوش در معابر پرتردد اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، تاکنون به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.