وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه با قدردانی از تلاشهای صورتگرفته برای برگزاری آزمونهای اخیر، بر ضرورت برنامهریزی فوری برای جبران افت آموزشی دانشآموزان، برگزاری مطلوب آزمونهای نهایی، تداوم نهضت بهسازی مدارس، توسعه حمایت از دانشآموزان کمبضاعت، آمادگی همهجانبه برای برگزاری سیونهمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور و مشارکت فعال آموزش و پرورش در برنامههای ملی و فرهنگی پیشرو تأکید کرد.