جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت ایران آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

فیلم / کاظمی : هیچ مدیری هنگام ثبت نام دانش آموزان حق دریافت وجه ندارد

 فیلم / کاظمی : هیچ مدیری هنگام ثبت نام دانش آموزان حق دریافت وجه ندارد
علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای معاونان تأکید کرد که هیچ مدیری در هنگام ثبت نام دانش آموزان حق دریافت وجه ندارد.