بقایی: در شرایط عدم اعتماد مذاکره می کنیم/هیچ مذاکره ای در خصوص موضوع هسته ای نداشتیم
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از ابتدا میدانستیم و میدانیم که در شرایط عدم اعتماد مذاکره میکنیم و این یک مفروض است. فراتر از آن مذاکره در دل سوءظن شدید و بدگمانی آغاز شد و تبادل پیامها نیز در همین قالب و در همین فضا در حال انجام است.