چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۴/۰۲/۱۳

رسانه‌های نقش‌آفرین در حمایت از حقوق مصرف‌کننده

رسانه‌های نقش‌آفرین در حمایت از حقوق مصرف‌کننده
مشهد-ایرنا- این روزها رسانه‌های اجتماعی نقش حیاتی در بازاریابی صاحبان کسب و کار بویژه برندها (ویژندها) ایفا می‌کنند و روز به روز دامنه استفاده صاحبان کسب و کارها در خراسان رضوی از رسانه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود اما این موضوع نقش بی‌بدیلی در ارتقای شاخصهای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دارد که شاید از این دیدگاه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.