سه شنبه / ۲۳ بهمن / ۱۴۰۳ - 11 February, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۰ ساعت قبل

افزایش رضایت مشتریان، اولویت نخست تیم مدیریتی جدید ایران‌خودرو

افزایش رضایت مشتریان، اولویت نخست تیم مدیریتی جدید ایران‌خودرو
تهران- ایرنا- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رضایت مشتریان را معیار اصلی در سنجش و ارزیابی عملکرد این خودروساز دانست و گفت: آغاز تغییرات مدیریتی از شرکت ایساکو به دلیل ضرورت ارتقای رضایت مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ایران‌خودرو است و به همین دلیل یکی از اعضای هیات‌مدیره ایران‌خودرو مستقیما مدیریت این شرکت را برعهده گرفته است.