کرمان - ایرنا - متخصص گوش، حلق و بینی در استان کرمان با اشاره به افزایش آلودگی ناشی از ریزگردها و گرد و غبار در این استان، بهویژه مناطق جنوبی، نسبت به تشدید علائم بیماریهای تنفسی، آلرژیک و قلبی هشدار داد و بر ضرورت رعایت توصیههای بهداشتی برای کاهش عوارض این پدیده تأکید کرد.