استاندار هرمزگان: دستگاههای اجرایی به سمت حکمرانی داده محور حرکت کنند
بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت اصلاح رویکردهای مدیریتی و بهرهگیری از فناوریهای نوین، خواستار حرکت دستگاههای اجرایی به سمت حکمرانی داده محور، شفافیت و یکپارچهسازی اطلاعات شد.