سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۲ ساعت قبل

استاندار هرمزگان: دستگاه‌های اجرایی به سمت حکمرانی داده‌ محور حرکت کنند

 استاندار هرمزگان: دستگاه‌های اجرایی به سمت حکمرانی داده‌ محور حرکت کنند
بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت اصلاح رویکردهای مدیریتی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، خواستار حرکت دستگاه‌های اجرایی به سمت حکمرانی داده‌ محور، شفافیت و یکپارچه‌سازی اطلاعات شد.