ارومیه- ایرنا- هفته دوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال از فردا (چهارشنبه) آغاز میشود و تیم ملی ایران با ۱۴ بازیکن، از جمله چهار والیبالیست ارومیهای، راهی فرانسه شده است. ملیپوشان ایران در نخستین دیدار خود در این هفته از مسابقات، مقابل تیم میزبان به میدان خواهند رفت.