تهران- ایرنا- عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه دشمن آنچه در دو جنگ اخیر نتوانست به دست آورد در تفاهمنامه هم بدست نخواهد آورد، گفت: ورود به مذاکره نباید همراه با خوشبینی محض باشد، اما در عین حال حتی جنگهای جهانی در نهایت از طریق گفتوگو حل میشوند.