جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

امام جمعه ساوه: قوه‌قضائیه تاوان کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی را می‌دهد

 امام جمعه ساوه: قوه‌قضائیه تاوان کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی را می‌دهد
ساوه-ایرنا- امام جمعه ساوه گفت: بخش مهمی از مشکلات و حجم بالای پرونده‌های قضایی، ناشی از ضعف در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی جامعه است و قوه قضائیه امروز تاوان کم‌کاری دیگر دستگاه‌ها را می‌دهد.