کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار در پیامی مشترک، از تلاشهای بازاریان، کسبه و فعالان اقتصادی استان در تأمین نیازهای عمومی، حفظ آرامش بازار و حمایت از معیشت مردم قدردانی کرده و بر تداوم نقشآفرینی اصناف در تقویت انسجام اجتماعی تأکید کردند.