پنجشنبه / ۲۴ مهر / ۱۴۰۴ - 16 October, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۴/۰۶/۲۶

مخاطب‌شناسی را در نظام تولید محتوای رسانه‌ای جدی بگیریم

مخاطب‌شناسی را در نظام تولید محتوای رسانه‌ای جدی بگیریم
تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطب‌شناسی در نظام تولید محتوای رسانه‌ای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانه‌ای خود را کدام قشر قرار داده‌اند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.