صرفهجویی ۲ مگاواتی برق در خراسان شمالی؛ هشدار به دستگاههای پرمصرف
بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: دستگاههای اجرایی و ادارات استان با اجرای برنامههای مدیریت مصرف، ۲ مگاوات برق صرفهجویی کردند و دستگاههای پرمصرف نیز بهصورت مستمر رصد میشوند.