تجمعات شبانه «تاکتیک دفاعی» مقابل تجاوز و فراخوانهای بیرونی مثل دی ماه بود
تهران- ایرنا- در حالی که مهدی اسدی، پژوهشگر علم سیاست تجمعات شبانه را بخشی از «تاکتیک دفاعی» خودجوش جمهوری اسلامی میداند، مهدی حسین زاده جامعه شناس «تاکتیک دفاعی آگاهانه از پیشطراحیشده» را قبول ندارد و میگوید: مسئولان پس از واقعه وارد شدند.