تهران-ایرنا- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، نسبت به استفاده غیرمجاز از دستگاههای استخراج رمز ارز (ماینر) در واحدهای صنعتی هشدار داد و اعلامکرد: هرگونه نگهداری، نصب و بهرهبرداری از ماینر بدون اخذ مجوز قانونی، تخلف محسوب شده و در صورت احراز، علاوه بر ابطال پروانه بهرهبرداری، با متخلفان مطابق مقررات قانونی و قضایی برخورد خواهد شد.