ساری- ایرنا- «احمد زیارلاریمی» رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس این سازمان در نشست با خبرنگاران با ذکر این نکته که نسخه نویسی در داروخانه های گیاهپزشکی و دامپزشکی استان همچنان عملیاتی نشده است، گفت: اگرچه رصد و پایش سموم از محل تولید تا عرضه انجام می شود،اما قاچاق ومصرف خوسرانه انواع سموم کشاورزی سبب شد تا سونامی سرطان در این خطه شمالی بسیار جدی شود.