سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرفها به آتشبس در لبنان شد
نیویورک- ایرنا- سخنگوی سازمان ملل متحد در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد که این سازمان از همه طرفها می خواهد که بهطور کامل به آتشبس پایبند بمانند و از هرگونه تشدید تنش بهویژه در این دوره حساس که مذاکرات همچنان ادامه دارد، خودداری کنند.