تنکابن- ایرنا- شب گذشته و همزمان با شب تاسوعای حسینی، مردم مؤمن و عزادار تنکابن با حضور گسترده در مساجد، تکایا و هیئتهای مذهبی، در سوگ علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) به عزاداری پرداختند. کوچهها و خیابانهای این شهرستان با طنین نوحه و مرثیهسرایی حال و هوایی عاشورایی به خود گرفت و جلوههایی از عشق و ارادت مردم به اهلبیت(ع) در آیینهای سوگواری به نمایش درآمد.