اسلامآباد - ایرنا - نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان طی تماسهای تلفنی جداگانهای به ترتیب با امیر قطر و وزیر امور خارجه چین ضمن ابراز رضایت از دور اول مذاکرات ایران و آمریکا در بورگن اشتوک، بر همکاری لازم در راستای پایان دائمی خصومتها بین طرفین و ترویج صلح پایدار در منطقه تاکید کردند.