پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

تأکید وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی

 تأکید وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی
تهران- ایرنا- وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران و هند در حشیه یازدهمین نشست وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس در گوروگرام ضمن اشاره به روابط و همکاری های مطلوب دو کشور، بر توسعه، تقویت ارتقای سطح همکاری های دوجانبه در حوزه نفت و انرژی تاکید کردند.