توهم گنج در خراسانشمالی؛ از کشف ۱۳ فلزیاب تا دستگیری ۲۴ نفر
بجنورد- ایرنا- مسوول امور حقوقی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسانشمالی گفت: ۲۴ حفار غیرمجاز در سه ماهه نخست امسال با همکاری مردم و نهادهای انتظامی دستگیر و ۱۳ دستگاه فلزیاب نیز کشف شد.