تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر ترانزیت گمرک ایران، در نشست مسئولان گمرک و راهداری با معاون وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان در ایروان با اشاره به تعاملهای خوب طرفهای گمرکی ۲ کشور به مباحثی از جمله کریدور سبز برای افزایش حجم ترانزیت اشاره و برنامههای گمرک در خصوص کریدورهای ترانزیتی را تشریح کرد.