خرمآباد - ایرنا - آیین کهن و معنوی «چهل منبر» همزمان با تاسوعای حسینی با حضور پرشور مردم عزادار در کوچههای خرمآباد برگزار شد؛ آیینی ریشهدار که در آن شرکتکنندگان با روشن کردن شمع، نذر و دعا در چهل منبر، ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش ابراز کرده و جلوهای از ایمان، همبستگی و فرهنگ عاشورایی این دیار را به نمایش میگذارند.