کرمان - ایرنا - رئیس هیئت مدیره انجمن پسته ایران گفت: سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار تُن پسته از باغهای کشور برداشت شده است که بر اساس آمار گمرکات، از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۵، تا پایان اردیبهشت ماه امسال، ۹۳ هزار تُن پسته به خارج از کشور صادر شده است.