بندرعباس - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان از فراهم شدن امکان صدور مجوز کسبوکار برای اتباع خارجی از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد و گفت: این اقدام می تواند گامی مؤثر در راستای تسهیل سرمایهگذاری، بهبود محیط کسبوکار و حمایت از فعالان اقتصادی در استان باشد.