سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۱ ساعت قبل

توسعه همکاری‌های مرزی، ریلی و افزایش ارتباطات بنادر محور گفت‌وگوهای ایران و پاکستان

 توسعه همکاری‌های مرزی، ریلی و افزایش ارتباطات بنادر محور گفت‌وگوهای ایران و پاکستان
اسلام‌آباد-ایرنا- وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با ایرنا، از رایزنی‌های تهران و اسلام‌آباد برای توسعه همکاری‌های حمل‌ونقلی و ترانزیتی خبر داد و گفت: دو طرف علاوه بر بررسی مسائل مربوط به پایانه‌های مرزی، درباره احیای کریدور ریلی و گسترش ارتباطات بیشتر میان بنادر میان دو کشور نیز گفت‌وگو کردند.