چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۴/۰۶/۱۲

رادیوهای محرم و اربعین نمونه‌هایی موفق از «پدافند فرهنگی» بودند

رادیوهای محرم و اربعین نمونه‌هایی موفق از «پدافند فرهنگی» بودند
تهران- ایرنا- معاون صدا سازمان صداوسیما گفت: این دو شبکه در شرایطی حساس و پس از جنگ ۱۲ روزه توانستند با کار جهادی و همت جمعی، محتوایی اثرگذار و پرمخاطب ارائه دهند. ضمن اینکه این دو رادیو نمونه‌ای موفق از «پدافند فرهنگی» بودند که با استقبال گسترده مردم در همه رده‌های سنی همراه شد.