تاکید وزرای خارجه ایران و عربستان بر حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک
تهران- ایرنا- وزیران امور خارجه ایران و عربستان در گفتوگوی تلفنی بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک بهمنظور حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.