پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایرنا / ۶ ساعت قبل

حزب ‌الله لبنان: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد

 حزب ‌الله لبنان: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد
تهران - ایرنا - حزب ‌الله لبنان اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به‌ طور عمدی هدف قرار داده است.